Reparatie Pompa de Injectie Audi A4 2.5 TDI

pompa-injectie-audi-a4-a6-passat-25-tdi-cod-010-106c

Reparatie pompa de injectie Audi A4 2.5 TDI – 150Cp / 163Cp / 180Cp QUATTRO

BOSCH VP44

Coduri de pompa pentru care efectuam reparatii:

0 470 506 002    –-    0470506002   –   059 130 106 A / B 

0 470 506 006    –-    0470506006   –   059 130 106 D

0 470 506 010    –-    0470506010   –   059 130 106 C

0 470 506 016    –-    0470506016   –   059 130 106 E

0 470 506 024    –-    0470506024   –   059 130 106 H

0 470 506 030    –-    0470506030   –   059 130 106 J

0 470 506 033   –-    0470506033   –   059 130 106 L

0 470 506 037   –-    0470506033   –   059 130 106 M

0 470 506 038   –-    0470506037   –   059 130 106 K

 

***daca pretul nostru vi se pare prea mare cititi cu atentie aceasta pagina si luati in calcul ca diferenta de bani este posibil sa o platiti mecanicului pentru a monta si demonta pompa de injectie de mai multe ori in cazul in care apelati la servicii mai ieftine*** 

 

Aceste coduri de pompa sunt cele la care efectuam reparatii in mod curent si functioneaza depasind cu mult termenul de garantie oferit de noi. Mai sunt si alte coduri de pompa, pe care daca nu le gasiti in aceasta lista va rugam sa ne contactati.

Principala problema a acestor pompe de injectie Bosch VP44 ce echipeaza motoarele de 2.5 TDI V6 aprare la calculatorul pompei (modulul electronic) moment in care motorul se opreste in timpul mersului pur si simplu, fara ca inainte de asta sa dea vreun semn ca urmeaza a se defecta ceva. Acest defect poate aparea si dupa oprirea voluntara a motorului, in sensul ca de foarte multe ori motorul nu mai porneste dupa ce a fost oprit pentru cateva minute, ore sau zile, cu toate ca inainte de a fi oprit totul functiona perfect. Dupa asta masina nu va mai porni oricat a-ti insista! Cod eroare 01318, 01218

 

A doua problema des intalnita apare la senzorul de turatie al pompei de injectie. Acesta se afla in interiorul pompei de injectie fiind conectat la modulul electronic cu o banda flexibila (in genul celei de la clapeta telefoanelor mobile). In acest caz motorul fie nu porneste deloc, fie porneste doar pentru scurt timp, oprindu-se brusc in timpul accelerarii sau dupa ce acesta se incalzeste. Pe diagnoza va fi generata o eroare care se refera la senzorul de rotatii al pompei de injectie.

 

O alta problema destul de des intalnita la acest tip de pompa de injectie apare pe partea de control avans, care se manifesta prin zgomot pronuntat (cloncanit/rontait) insotit de o lipsa de putere. In acest caz din nou avem o defectiune a pompei de injectie. Pe diagnoza va fi generata o eroare de avans. O alta defectiune se manifesta prin lipsa de putere, limitarea turatiei motorului sub 3000 Rpm, plafonare in timpul deplasarii (se pune in nas), fum alb excesiv. Cod eroare 00550

Mentionam ca mai pot aparea si defectiuni ale acestui tip de pompa de injectie care se pot manifesta in diferite moduri. Vestea buna este ca noi putem remedia orice defect al acestui model de pompa de injectie, atelierul nostru fiind dotat cu banc de probe dedicat pompelor de injectie BOSCH VP29 / VP30 / VP44 care este ABSOLUT necesar atat pentru identificarea exacta si corecta a defectelor unei pompe de injectie cat si pentru verificarea bunei functionari dupa reparatie si ajustarea debitelor astfel incat motorul sa functioneze in parametri (*mers regulat in relanti, pornire usoara si la rece si la cald, putere in orice plaja de turatie, etc), aspecte de care nu ve-ti beneficia in cazul in care apelati serviciile oferite de unele persoane fizice ‘dubioase’ pe site-urile cu anunturi online la preturi mult mai mici, care, evident nu au un banc de probe si nici pregatirea necesara. Diferenta de pret o ve-ti plati mecanicului pentru a monta si demonta pompa de injectie de mai multe ori, timp pierdut, costuri transport pana cand motorul va porni, evident fara a functiona in parametri, fie incercand sa va recuperati banii pentru reparatia nereusita.

Mai exista si optiunea achizitionarii unei pompe second-hand (din dezmembrari) care din nou nu este recomandata deoarece masinile de pe care sunt demontate au ajuns acolo in cea mai mare parte din cauza ca nu mai functionau corect, exceptie facand cele accidentate. Chiar si daca presupunem ca pompa pe care o cumparati din dezmembrari este in stare buna la momentul respectiv, aceasta se poate defecta in scurt timp – si a dvs functiona perfect cu 2-3 saptamani inainte de a se defecta – avand in vedere si faptul ca parcurile de dezmembrari ofera garantie 7 zile sau la montaj, lucru de inteles de altfel, pentru ca e o piesa second-hand pana la urma.

Pretul nostru pentru reparatia unei pompe de injectie Bosch VP29 / VP30 / VP44 este 1.000 RON plus TVA indiferent de natura defectelor sau de numarul lor. 

Pretul testarii unei pompe de injectie Bosch VP29/ VP30/ VP44 este de 200 RON plus TVA

***In cazul in care pompa de injectie a mai avut interventii neautorizate in trecut, altcineva a incercat sa o repare inaintea noastra sau ‘de curiozitate’ dvs sau mecanicul dvs ati vrut sa vedeti ce are in interior pretul creste cu 200 lei***

Oferim certificat de garantie cu valabilitate 12 Luni, fara limita de km, Factura fiscala si rapiditate. ( reparatia poate dura intre 5 si 72 ore)

 

Pentru orice informatii si comenzi ne puteti contacta la numarul de telefon 0742.499.988 sau ne puteti scrie pe adresa de e-mail officemotors47@gmail.com

Reconditionare injectoare

Contact

Strada Tarancutei Nr 19

Falticeni Jud Suceva

Tel: 0742499988

officemotors47@gmail.com

Conecteaza-te