Reparatii injectoare Bosch PIEZO

Reparatii injectoare Bosch PIEZO

Incepand cu anul 2007, majoritatea motoarelor EURO 4, EURO 5, au fost echipate cu sistem de injectie Piezo Electric BOSCH,aceste injectoare lucreaza la o presiune intre 300 si 2500 bari. Acestea au fost montate pe foarte multe modele de masi din care amintim:

  • Audi,
  • BMW,
  • Dodge,
  • Mercedes,
  • Opel,
  • Renault,
  • VW,
  • Skoda,
  • Iveco, etc.

Din cauza combustibilului de slaba calitate injectoarele se defecteaza pe parte mecanica avand urmatoarele simtome:

  • fum alb in relanti
  • mers neregulat in relanti
  • lipa de putere
  • consum marit de combustibil
  • pornire grea la rece sau la cald sau chiar deloc in anumite situatii.
  • Aceste simptome se datoreaza injectoarelor defecte.

Verificarea injectoarelor se face pe bancuri de probe de ultimă generație (Stardex), conform fișelor de testare ale producătorilor. 

În urma verificării injectoarelor se determina atât gradul de uzură al acestora cât și necesitatea reparației. Reparația injectoarelor common rail se face respectând standardele de calitate ale producătorilor, astfel încât, în urma reparației injectoarele să funcționeze similar injectoarelor noi. 

Procesul de reparație al injectoarelor implică operațiuni clare, standardizate, realizate de personal profesionist utilizând scule și dispozitive de ultimă generație.

Procesul reparației a unui injector Bosch presupune următoarele operațiuni: 

  • Dezasamblare injector, 
  • Depozitare piese în cutii indviduale 
  • Inspectare piese, 
  • Eliminare piese uzate,
  • Curățare completă a pieselor injectorului, 
  • Inlocuire piese uzate, 
  • Asamblare injector, 
  • Calibrare, 
  • Verificări finale,
  • Generare cod IMA (acolo unde este cazul)

Costul reconditionarii unui injector Bosch Piezo este cuprins intre 500 si 700 RON plus TVA cu termen de garantie 12 Luni.

Costul testarii unui injector Bosch Piezo este de 50 RON plus TVA.